Em dic Font... Xevi Font

En aquest meu blog, on jo parlo de mi mateix de manera totalment subjectiva (com no podria ser d'altra manera) podreu anar seguint el meu dia a dia... Bé, tampoc hi puc dedicar tant de temps... digue'm que setmana a setmana. Espero el vostre suport, els vostres consells, les vostres felicitacions... les critiques en canvi podeu enviar-les a l'apartat de correus 4876 de Vic. No sé de qui deu ser, però segur que em maleirà els òssos! Una abraçada a tots!

divendres, 14 de maig del 2010

CA...BARRET! CAFÈ TEATRE A CENTELLES

En motiu de la Mostra de Grups de Teatre Amateurs de la comarca d'Osona, que cada any es du a terme a Centelles, em plau convidar-vos a l'espectacle de cabaret CA...BARRET! on un grup d'amics actors i artistes i jo mateix donem vida a un espectacle de variettes, amb textos teatrals, monòlegs, música, màgia... esperem fer-vos passar una estona divertida. Només això (que ja és molt)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada